24.04.20

МОН: як працювати дитсадкам в умовах карантину

Міністерство видало лист у якому РОЗ'ЯСНИЛО особливості освітнього процесу дитсадків в умовах карантину

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

(Лист МОН України від 23 квітня 2020 року № 1/9-219)
Керівникам закладів дошкільної освіти необхідно було видати накази про встановлення режиму роботи працівників закладу, встановивши заходи з виконання працівниками освітньо-педагогічної, методичної та іншої роботи.
У межах визначеного часу, працівники мають виконувати свої професійні обов'язки, організовувати та проводити освітній процес, складати чи коригувати плани професійного розвитку та самоосвіти, розробляти конспекти занять.
Також пропонують налагодити зв'язок з батьками вихованців. Зокрема, розробити рекомендації та проводити консультації з батьками дистанційно, допомогти їм налагодити освітню діяльність вдома.
У МОН рекомендують розглянути можливість проведення онлайн-занять з дітьми за допомогою дистанційних технологій.

Карантин із користю для батьків та дітей. Частина 1 
Частина 2
https://www.facebook.com/UNICEFUkraine/videos/565901991006496/
Карантин триває не перший тиждень, і ваші невгамовні дошкільнята, напевно, вже не задовольняються звичними іграми й забавками. Тож разом з Інною Горбенко, залученим експертом ЮНІСЕФ із дошкільної освіти, тренером ВБФ Крок за кроком, пропонуємо вам освіжити арсенал креативних ідей для малюків. 

Наприклад:
  • Як чергувати й чим наповнювати періоди активності та спокою?
  • У який незвичний спосіб використати ліхтарики, простирадла, скотч, пластикові пляшки й інші підручні засоби для корисних ігор і розвитку?
  • Що у вашому розпорядку потребує дисципліни, а де малюкам можна дати простір для витівок?
Розповідайте, які з наших ідей зацікавили вас, діліться ними з іншими батьками та доповнюйте список власними порадами! Бачити менше



Немає коментарів:

Дописати коментар